piątek, 18 października 2019

Nie spać, zwiedzać ;-)


Nie śpię, zwiedzam ;-) I nie chodzi tylko o ten moment, w którym faktycznie teraz jestem, w podróży ale ogólnie. Nie myślcie, że Was zaniedbuję, wkrótce po powrocie do Polski a może już wcześniej powstaną nowe teksty, nie tylko o aktualnym wyjeździe ale o wielu ciekawych miejscach, które obecnie mam w głowie i myślę o nich ale ostatnio brakowało weny aby usiąść do kompa i coś sensownego napisać. Po powrocie wykonam jakieś efektowne ;-) odbicie od codzienności, tak aby mózgu nie zaprzątały mi śmieci i przyziemne sprawy i napiszę na pewno kilka tekstów bogato ilustrowanych zdjęciami z różnych stron mojego świata, czyli wschodu.
Cóż, nie mam zamiaru tworzyć tekstów na każdy byle temat, oraz poradników o miejscach, w których byłem pierwszy raz, jak to robią niektórzy.
Trochę cierpliwości ;-) Pamiętam o Was ;-) 


PS
Ten tekst zniknie z bloga gdy obiecane teksty się pojawią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz